Äntligen!

Nu har vi äntligen fått vår nya bäddmadrass. Det var en helt otrolig resa fram till att vi fick den! Jag tänker dra den här...även fast de kanske inte är så intressant, men de är väl bara att ni blundar om det är tråkigt ; )

Vi köpte en madrass i Stockholm på Ikea men när vi kommer hem så inser vi att vi köpt fel storlek! Hur fan kan man inte se skillnad på att man har en 160 säng och inte 180, haha, helt otroligt! Sedan åker jag till Göteborg och när Rickard ska hämta mig så ska han lämna tillbaka madrassen i Linköping på vägen ner, men han hinner inte så vi får fixa de i Göteborg. I Göteborg är det såna jäkla bilköer så vi får sitta i en timme tur och retur för att bli av med den jäkla madrassen. Men vi bestämmer oss för att köpa en ny I Linköping på vägen hem från Borås. På vägen hem från Borås så inser vi att Ikea i Linköping stänger snart så vi kör snabbt som tusan och hinner på minuten, men tror ni inte att den madrassen är slut?! Så idag fick vi återigen bege oss till Stockholm och äntligen har vi fått rätt madrass!!!

För övrigt så har jag varit hos småkusinerna idag. Det var jättemysigt, jag och Rickard fick vara lite barnvakt också och det var kul! Jag tycker faktiskt att det gick rätt bra om jag får säga det själv!

För övrigt så börjar jag min praktik imorn! Helt sjukt och superspännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0