Exponeringar

Idag blev det en långdag på jobbet. Tanken var att jag skulle jobba 10-16 sen blev det 8-17 och tillsist 8- 19. Så kan det bli ibland. Jag fick såklart ändå inte gjort allt jag borde ha gjort men va ska man göra?! Det blir aldrig som man tänkt sig!

Men jag och Emelie fick lite gjort på sidenavdelningen så det känns kul! Vi bestämde oss för att det är höst nu så det blev en exponering med riktigt hösttema och en med... ja... låt oss kalla det porrtema.. typ. Haha, nejdå, det blev jättefint iaf!

Kommentarer
Postat av: Pärlan

Åh, den boken ska jag ta och kolla in! Borde väl finnas på biblioteket? :)

Egentligen väldigt bra när man vet lite mer konkret om vad det handlar om. Liksom varför beteendet är som det är, och vad det är för beteende. Att man har ett ord på det. Som hetsätning.

Det som är så svårt är att jo, "normala" människor unnar sig ju, dom äter också gott. Men dom kan också ta EN kaka till fikat. Tar jag EN kaka till fikat tar jag gärna en till och sen godis och chips och onyttigt när jag kommer hem. Det stannar liksom inte där :/ Det är det som är så jobbigt. Förhoppningsvis kan jag övervinna det en dag och ska se om boken kan hjälpa till med det! :)

Men om jag nu skulle hetsäta en dag så måste jag ju ändå komma ihåg att det är inte jättefarligt. Inget hemskt händer bara för att jag hetsäter. Jag måste sluta se det som ett misslyckande. Det är fortfarande lyckat ifall jag klarar av att bara hetsäta en gång på en vecka istället för tre. Men förstår inte varför det ska vara så svårt att se det så :(

Kram

2010-08-03 @ 08:34:50
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0