Här igen

Vi har befunnit oss i total radioskugga… och nu ångrar jag att vi åkte därifrån…

Det var så jäkla vackert och jag blev helt salig! Ja, förresten, det var ju de där med lampan som lyste. Med hjälp av vår kärlek till skrotomobilen så slocknade den snart… Nejmen allså jag lovar, den slocknade… av någon anledning.

Hur som helst så har vi vandrat och kört på helt underbara platser, jag visste inte att Sverige kunde vara så vackert! Detta gav verkligen mersmak och som sagt, jag ångrar att vi åkte därifrån!!!


Kommentarer
Postat av: Tina

Det låter sååå najs! Jag hoppas ni har det bra och jag ser fram emot att få höra om det nästa vecka, gärna lite bilder också! Kram och hälsa

2010-08-18 @ 21:43:24
URL: http://www.kortadikter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0