HÄRLIGT!

Nu har jag det jäkligt bra!! Igår blev det en spontan utgång med Evelina och Elle och idag ligger jag lagom bakis i soffan och ska precis slå igång en film!! Är inte detta livet?!?!?! : ) Jag tycker det! Det är så skönt att bara ligga här och ta det lugnt. Jag äter potatissallad och kalkon direkt ur burken och ligger under täcket och myser!

Jag ska nog vara småbakis oftare så jag har ro i kroppen att bara ligga här ; ) Förresten har jag såna blåsor på fötterna så jag kan ändå inte gå speciellt långt, haha. Så kan det gå, eller så går det rätt ofta när man är ute med fina skor : )

Kommentarer
Postat av: maria

oh tänk om jag kunde känna så när jag är bakis =)

2010-08-08 @ 14:09:52
URL: http://maka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0