Jävla natt!

Vilken jävla natt! Jag hade tänkt att frivilligt börja kl 8 men nej, det orkade jag inte. Därför känns det riktitg synd om Rickard som var tvungen att att lämna huset kl 6 imorse.

Det började ett sms sådär när vi båda hade somnat och blev helt förvirrade. Han frågade vem det var, jag svarade, jag gick på toa, jag kom tillbaka och han var skitsur och frågade igen vem det var, jag blev skitsur och sa att det har jag redan sagt! Haha, vi blev skitsura båda två men ingen kom ihåg vad som hänt för vi sov ju! Vi hade lixom inte vaknat fast vi pratade med varandra. Sen myste vi ner tillsammans när vi sagt förlåt för våra sömndruckna morranden.

Men! Inte var det slut där, jag har drömt såna jävla mardrömmar inatt, Rickard har fått väcka mig tre gånger för att jag legat och gnyt och halvt gråtit i sömnen. Jag drömde om kyrkan, om Gud, om spöken och vildvittror. Jag var typ "utvald" och hade krafter så jag kunde se spöken, lösa mysterier och se sannigen. Jag somnade igen efter att Rickard gått och då drömde jag om någon utanför Östersund som hade en massa kamphundar som slogs. Det var så jäkla obehagliget. Jag vet inte vad som jagat mig denna natt?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0