Lycklig!!

Vi gick på stan igår och försökte hitta lite kul grejer på secondhand men det såg inte ljust ut. Alla sprang runt med "fynd" i sina famnar i butikerna och jag tänkte, "hur skulle det kunna finnas några fynd kvar till mig?" Men vem hade kunnat tro att jag skulle hitta ett par skor som fick mig att le resten av dagen? Tina säger att - Här har jag hittat ett par skor till dig. Och visst hade hon det! Jag bad till gud att dom skulle passa och sen var romansen ett faktum! Nu längtar jag till snön, jag ska bara fräscha upp dom lite först 


Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Tusan va fina!! Lyckliga du :*

2010-08-29 @ 23:21:46
Postat av: Petra

Me like!

2010-09-05 @ 12:10:35
URL: http://petraeleonora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0