Överraskning

Ja då tog det några dagar innan det blev en uppdatering igen. Mitt hemliga mål förra gången var faktiskt Göteborg! Jag skulle ner och hämta min servis hos Tina på torsdagen men jag bokade ett tåg så jag kom ner på onsdagen istället och så fick vi 2 härliga dagar tillsammans istället!

Men först lite dramatik. Jag bokade en sistaminuten ner och Rickard skulle köra mig till Södertälje. Jag har en riktigt knepig känsla i magen och vad tror ni händer?! Det tar tokstopp, två lastbilar har krockat och den ena har börjat brinna. Det tar inte lång tid innan jag inser att det är kört. Så det är bara för mig att glatt boka mig en ny sistaminuten och ta ett senare tåg.

Hur som helst så blev Tina riktigt överraskad men jätteglad! Det var tur att vi fick lite tid ihop innan hon "provflyttar".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0