Pressar

Vi tar en uppdatring till såhär när vi nyss lämnat Skellefteå och Rickard pressar lilla skrotomobilen så hårt han kan mot Jokkmokk. Rickard har noterat en topphastigeht på 112 km/h, nytt personbästa. Det är närmare 3 timmar till Jokkmokk så vi ska nog stanna på vägen. Mamma sa dock att vi måste åka till en camping på grund av risken för vägpirater så... vi stannar längs vägen helt enkelt : )

Så här mysigt var det för övrigt på Coop i Skellefteå, Rickard skämdes när jag tog kort, men vadå, jag är ju turist och en sån här har vi inte hemma i Nyköping iaf

Sist men inte minst så kan jag bertätta att jag blivit med Rörstands Annika servis. ToppenTina köpte den åt mig nere i Göteborg, det ska bli jättespännande att få hem den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0