Skrotomobilen

Kris nr 1

Biluthyraren ringer till min mobil på morgon och lämnar ett meddelande, han säger att han har dåliga nyheter och att den som hade husbilen innan har backat in i något så jag skulle ringa på en gång. Jag utrbrister - JAG VISSTE DET, FAN!!! Jag ringer upp och han berättar att cyckelstället har tryckts in genom väggen men att han ska fixa de. Jag frågar nervöst och halvt hysteriskt.. - så vi kan inte hyra den nu?! Han säger - Jo jag ska fixa de provisoriskt nu så ni kan få bilen! Jag blir överlycklig och pustar ut för stunden.

Kris nr 2

Vi kommer fram till den fina bilen och får rejälla instruktioner och hej va mycket det är att tänka på. Vi åker iväg och parkerar den andra bilen och då smyger sig kris nr 2 på. Rickard får allmän panik, vad har vi gett oss in på, detta är ju en skoromobil! Och visst är det det de. Men jag ler och tycker att de här ska nog bli bra. Rickard utbrister att noll till 100 med den här skrotomobilen kan man räkna med en allmenacka.

Nu är vi iaf på väg och de kommer nog bli bra tillslut....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0