Värddjur

HJÄLP!!! När vi var vid Stora sjöfallet så blev jag biten av något på kinden, knott tänkte jag och levde vidare. Nu har dock gått några dagar och på min kind växer något! Jag vill inte verka hypokondrisk och det var jag inte heller förens jag tänkte på dom där insekterna som vi såg på samemuseét som la ägg under huden på renarna. När jag utbrast de för Rickard så säger han - Ja men har du inte tänkt på de? Och nej inte fan har jag tänkt på de! Men det är väl inte mycket att göra än att vänta och hoppas de försvinner, än så länge så är det inget som kravlar runt under huden iaf : (


Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken grej! Hoppas de inte är någon fara.

2010-08-20 @ 18:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0