Vild

Då har man kommit hem efter en vild grillbuffé på Öster Malma (vild=dödade djur från skogen). Det var supermysigt och till min glädje så kunde jag dricka ett glas rött till! Min kamp för att lära mig dricka rött går sannerligen framåt!

Dagen till ära så hade jag sett hur man gör en "donut bun" med hjälp av en strumpa på en blogg så jag gjorde ett försök och blev nöjd med resultatet. Nästa gång ska jag dock ha mer tid på mig så jag hinner tvätta håret och lägga ner lite mer tid på finjusteringar : ) Rickard tycker dock att min donut bun ser ut som en kapad röksvamp...


Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Snygg knut! Vilken smart grej, jag såg också klippet : )

2010-08-07 @ 10:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0