Diagnos

Ja då har man fått domen, efter att Börje (eller vad han hette) stoppade en bomullspinne i halsen på mig så jag fick kvälningar, och en pigg och fräsch dam stack mig i fingret (jag som var halvdöd nog och redo för ett riktigt blodprov). Ja, ja hur som helst så har jag bihåleinflamation och har fått några stora härliga piller som ska fixa de. Jag är redo!! Redo att brottas och vinna över denna skit! Vet ni vad han sa förresten, (titta bort nu känsliga läsare). Han tittade ju i öron, näsa och hals. Och när han tittade i halsen så säger han - ja och här ser jag att det rinner ner lite var från näsan. Inne i min mun!!! AHHHH!!! Hur illa tror ni att jag tycker att det smakar i min mun nu?!?! Fy fan!! 

På väg hem var jag lite mer tapper efter min diagnos men trappen upp kändes som tjejvasan och att ta av sig skorna... ja de var som att åka hela Vasaloppet. Men första tabletten är tagen så nu är jag på G!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0