Fan....

Det här är INTE bra!! Jag är tamefan dödssjuk! Jag har inte varit såhär sjuk på FLERA ÅR!! Jag är verkligen soffliggande, det är typ en utmaning att ta mig till köket och badrummet. Idag tänker jag iaf ringa till Vårdcentralen så får vi se hur det går, Min hals är så svullen, det set ut som att jag gått upp flera kg. Jag har konstant feber och huvudet och nacken värker någe fruktansvärt! Jag har nästan mått lla hela tiden, vilket känns som en helknepig cocktaill. Öron värker nu mer och mer och det gör mig riktigt orolig!  Men jag vill inte vara den som klagar... fast det är svårt att undvika just nu.

Detta är fjärde dagen på c-uppsatsen och jag har inte börjat.... FAN.... men va fan ska jag göra?! Jag är helst slut.... dom som känner mig vet att jag inte klarar av att ligga i soffan mer än några timmar, så en hel dag... då är det något allvarligt FEL!!

Kommentarer
Postat av: karolajni

Usch låter inte kul Josefin! Hoppas du kryar på dig snart. Stor Kram

2010-02-25 @ 14:24:16
URL: http://karolajnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0