Hemma prylar

Längtar hem just nu... Men snart är det dags att vända hemåt!!!

Så då hittade jag ett par bilder hemifrån, visserligen bara på en stol och en kruka (korg)! Men ändå!

Detta är mitt fina stolfynd (som visade sig ha vissa hållbarhetsproblem). Men så kan det gå. Elle och jag var på stan och jag fick promenera vägen hem med en stol under armen. Men fin va/är den. Det går dock inte att sitta på den och efter det konstaterandet så ser den lite krassligare ut...



Denna fina korg fick bli en kruka hemma, helmysig, helhärlig. Var lite tveksam först när jag såg den men nu älskar jag den! Jag måste bryta mig ifrån mitt mörka och blanda in lite andra färger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0