Jaha....

Blä... tråkigt att de ska kännas så... varför har man ingen motivation och drivkraft att göra allt man borde göra? Men så är det väl mest hela tiden... för dom flesta.

Hade en tuff natt igen, men jag får nog skylla de lite på mitt höga intag av socker innan jag skulle sova... men drömmarna var så obehagliga! Det var mord på spädbarn, kroppar som släpades i skogen och dopskedar med blod. Det var mycket mörker och riktiga skräckgrejer, så brukar inte mina drömmar vara.

Men jag längtar hem som fan! Då är ju mycket av det jag känner oro för nu över. Eller de borde väl vara det rent tidsmässigt iaf. Jag längtar till tryggheten hemma, mina vänner, min familj, min Rickard och min vardag. Men jag trivs ju här uppe också, jag älskar min lilla stuga.... men just nu känns de bra tugnt. Jag har verkligen tydliga upp och ner dagar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0