Josefinplågeri

Tillbaka till min vardag

Under gårdagen började jag fundera över mitt beslut att prova nässköljare... men... tiden gick och jag hade ju skrivit här att jag skulle göra det så... jag gjorde det. Fy tusan så obehagligt och det var ju så tjockt i näsan så vattnet kunde ju inte rinna igenom. Igen hitt, men nu var den oskulden tagen. Men jag ska prova igen idag. Men eftersom nässköljningen inte funkade så gav mamma mig rådet att smörja in panna, näsa och kindben med tigerbalsam... det gick väl bra en liten stund, sen rann det och sved i ögonen. Men sen kändes de lite bättre uppe i näsan iaf : ) Men det där med lök i öronen blev inte igår för jag hade ingen lök, men det kändes som nog med Josefinplågeri ändå.

Idag mår jag tyvärr sämre igen, fan! Det här får jag för mina synders skull!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0