Loppis!!!

Igår skrev jag ett riktigt bra inlägg som försvann, inte kul!

Men nog om det! Idag har jag haft en bra dag! Har varit på loppis!! Det var ju rätt längesen faktiskt och massor av fynd gjorde jag. Handlade massor och dom i kassan gjorde totalfel så jag betalade först 184 kr och insåg väldigt snabbt att det inte kunde stämma. Så jag blev 160 kr till fattigare. Men ärlighet varar längst och jag skulle ju inte kunna använda grejerna med gott samvete om jag inte betalade för mig!

Så här har ni dagens fynd, haha. Har ni inte förstått att jag har lite speciell smak förut så lär ni förstå det nu ; )

Lite garn till mamma, hon gjorde ju en sån fin filt till mig och det minsta jag kan göra är att köpa lite garn när jag hittar det! Kostade från 3-10 kr/st



Lite smycken, ett kors....15 kr, en berlock med lite coola vikingamönster på, tror jag? 25 kr, ett lejonhalsband (till syster i present, tror inte hon läser min blogg så ofta) 45 kr och så en grej som saknar en masssa pärlor och jag vet inte direkt vad det är heller 15 kr : )



Och så garn till mig själv såklart och ett par lite större stickor! Typ 30 kr totalt.



Den här kände jag bara att jag måste ha! Vi hade en sån på Risö så det känns lite nostalgiskt. Det är en sån där vepa... tror jag det heter.... 70 kr.



Den var ju svår att undvika, det är precis mina färger och den är så fulsnygg så jag kunde inte låta bli att köpa den! Jag förstår om ni skrattar när ni ser detta... det gör typ jag också... men såna här knepiga saker gillar jag, 90 kr.



Ikväll blir det för övrigt melodifestivalen med nyfunna vännerna, Dennis, Emma och Emil. Kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0