Min blogg...

Några kanske är nyfikna på varför min blogg är upplagd som den är. Den kan ju framstå som ganska egostisk att bloggen bara  handlar om mig, men jag vill inte lägga upp bilder på andra människor utan deras tillstånd. Därför är det lättast att bara låta det handla om mig. Jag blir faktiskt lite rädd för alla som kastar ut bilder och information om sitt eget och andras liv överallt. Jag kastar inte heller ur mig info och detaljer om allt och alla som jag känner utan det kan framstå som att jag är lite hemlighetsfullt ibland... Men jag vill att min blogg ska avspegla mitt liv på ett "lätt och lagom" sätt. Mina innersta tankar och funderingar och lite andra spännande saker håller jag för mig själv ; )

Men sån är jag, hoppas ni gillar att läsa bloggen iaf




Kommentarer
Postat av: Tina

Hej vännen...nu är det väl dags för att skriva nåt skoj om våra båtplaner.....fast de inte riktigt är några planer ännu!! KRAAAAAAM

2010-02-03 @ 11:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0