Vilken grej!

Igår hade vi en supertrevlig middag/fika på Pause. Men här om dagen kom jag på en till sak som jag ville ha på min lista över allt jag vill göra i mitt liv, Vasaloppet.... Men jag gav upp den idén ganska fort. Men igår kom Camilla på idén att vi skulle åka Tjejvasan allihopa och jag blev tokladdad!! Så Tjejvasan 2011 HERE I COME!! Haha. Vi får väl se hur det går, fast det enda som kan hindra mig är om det är något tokviktigt i skolan. Så nu planerar jag att köpa skidor NU och se om långfärdsskidor är något för mig. Men det var iaf skitkul när man var liten! Hoppas jag hinner köpa det redan denna vecka innan jag åker hem för vi har ju snö hemma nu för en gångs skull! Fast så fort jag kommer hem lär det ju töa bort fort som tusan.



Ska jag få gå i mål här?! Cooooolt!! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0