Bra dag!

(10.30) Idag är en ny dag! : ) Solen skiner och ja, det känns ganska bra! Idag kom tentan ut och det känns också bra!... Än så länge iaf. Jag blir lite fundersam om jag missuppfattat den för den känns inte så svår... Men varför är det inte bara en hemtenta? Det kan man ju fråga sig.

Sista inlägget var ju inte sådär vidare positivt, men alla har dåliga dagar! Tänkte bara informera om att jag är klar med mina benvärmare! Jippie! Fast... jag vet inte om jag vågar använda dom... utanför min lilla stuga... haha.

(15.28).... dagen är väl inte riktigt lika bra längre... skriver och skriver på denna tenta.. och det tar ju aldrig slut... det var väl kanske inte min tanke...

Solen håller på o går ner och här har jag suttit (och sitter) vid skrivbordet... hela dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0