Dröm

Jag är glad, glad för en flicka som förtjänar lycka, glädje och äventyr! Situationen är faktiskt helt otrolig och nu är det äntligen hennes liv som är plockat ur en film, till och med en ganska smakfull film ; P.

Jag unnar henne detta, och i min lilla fantasi så fortsätter denna drömmen så långt ögat kan nå! Och längre ändå! Det är dags nu! Det är hennes tur!

Hon har fått en glimt av ett liv man bara kan drömma om, den känslan som hon måste haft i magen kan jag inte ens föreställa mig. Hon fick flyga på... kanske på små rosa moln? Till en plats som hon älskar, där blev hon behandlad som en drottning. Men är det inte så det ska vara ; P

Tänk! Tänk om denna dröm kan leva vidare och bli större, bli en del av hennes liv! Haha, det drömmer jag om iaf! Så om det är det hon vill ha, då önskar jag att hon får det!

Kommentarer
Postat av: maria

berätta mer! jag blir alldeles nyfiken =)

2010-01-19 @ 21:44:20
URL: http://maka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0