Drömmar igen

Vilken natt!! Jag kan inte förstå vilken drömmänniska jag är! Dom är så tydliga och känns i hela kroppen när jag vaknar. Jag tänkte på det här med drömtydning men det skulle nog vara överskattat i min värld. Jag tycker det är oehört tydligt vad det handlar om! Självklart är det olika saker men inatt drömde jag bland annat om en person, en familjemedlem som är viktig i många människors liv... men.... i min dröm var jag så arg, så frustrerad, bad människan att försvinna ur våra liv och.. ja det räcker nog så, mer behöver jag inte skriva....



Kommentarer
Postat av: Petra

NYFIKEN JU! Det låter ju otroligt spännande. Man kan ju lära sig massor om sitt eget liv genom drömmarna, lite gratis hjälp och så. :) Kram

2010-02-01 @ 19:55:15
URL: http://petraeleonora.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0