Ett tag sen

Det var ett tag sen man skrev, har inte känt att jag haft något intressant att uppdatera om. Men till Ullis så kan jag säga att, nej jag har inte dragit från stan, vet inte riktigt var jag gömmer mig ibland ; )

För övrig så fortsätter sagan, idag ska de flygas igen, från land till land och sen till landsbygden.... eller något sånt... mer ett paradis, ett paradis av den ekonomiska sorten. Jag är grymt nyfiken och spänd...fast jag sitter här i trygga Östersund och bara får följa äventyret på håll.

Nu över till mitt lilla liv igen, idag är det dags för kör igen! Det ska bli jättekul, har ju varit borta i 2 veckor nu efter... ja... en hals som har krånglat.

Tjing så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0