Femte

Nu går jag femte terminen på socionomprogrammet... det är ganska otroligt. Men, jag är inte speciellt motiverad för tillfället. Eller jag har inte varit det på ett tag, och så har jag c-uppsatsen framför mig, det gör mig ganska orolig.

Det är knepigt när man börjar inse vad man vill arbeta med. Men samtidigt så vet jag att jag aldrig hade varit smartare och valt en annan utbildning. Men i min lilla fantasi så brinner jag ju för butiksarbetet, personligt arbete med människor, motivationsarbete och att föreläsa. Så?! Den där obehagliga skänska gubben som föreläst för Blomsterlandet runt om i landet, hans jobb kan jag tänka mig!! Haha, ja just nu iaf...

Men idag tänkte jag faktiskt njuta. Vi är lediga idag och jag tänker handla, städa, plocka, fixa, dona, göra nytta och göra naglar! Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0