Godtrogen

Idag var det information om praktiken som vi ska ut på i höst (det gäller tydligen att vara ute i god tid). Det var en del sura miner faktiskt, speciellt från en herre, ne en liten pojke i klassen... Men jag förstår inte riktigt. Jag är inte arg på praktiklärarna, jag tror att dom vet vad dom gör.

Frågan är om jag bara är godtrogen... eller vad det är för fel på mig... om det är något. Jag tror på andra människor, jag tror inte att dom vill någon annan något ont (inte många iaf). När jag t.ex. försöker få tag på människor så tror inte jag att dom struntar i mig. När jag ringer till gymmet för femtielfte gången så tror iaf jag att dom kanske har väldigt mycket annat att göra. När man inte får sina provsvar från läkaren så tror jag att dom har så otroligt mycket att göra så det är lätt att lilla jag försvinner. Men då får jag helt enkelt ringa upp igen. Fast.... en sak gillar jag inte! Och det är den där vidriga banken som vi haft i Nyköping, att dom inte kontaktar oss och inte gör det dom ska, det är inte okej!! Det är skillnad på service och service... eller något sånt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0