Hua...

Hua.. ja dagen började bra och dalade... drastiskt! En snilleblixt kom till mig och jag insåg att jag inte anmält mig till tentan imorn!! F A N! Tappade lusten totalt efter otaliga timmar av pluggande... och tentasamordnaren hade gått hem för dagen! Varför är det alltid så?! Jobbar dom aldrig på såna där ställen!

Hur som helst så blev det ett 2 timmars samtal med Tina via mobil och sen videosamtal via msn. Härligt! Och spännande för lilla fröken!! Hoppas allt går bra!!

Ja... o så var det de där med lusten... vid 8 kom jag igång med plugget igen... o nu sitter jag här... känner mig... helsnurrig!

Prima! Vet inte ens om jag får skriva tentan imorn men jag BER! Fast... jag tror ju som sagt på karma... och får jag inte skriva så... förstår jag verkligen det....


Bilden kanske inte riktigt passade till sammanhanget men... va fan ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0