Jobba-skapa

När jag var hemma sist så fick jag ju jobba 2 dagar! Härligt för min tomma plånbok! Och kul att få vara tillbaka en liten stund. Saknar mina arbetskamrater.

Men... det var ju det här med blommor... kunder.... och kyla... en vidrig kombination.... och jag.... lider av någon typ av störning vilket gör att jag... ja inte vet jag... jag kan inte hantera det iaf. Haha.

Så här ser iaf en glad Blomsterflicka ut!


 
På tisdagkväll, 45 min innan vi skulle stänga så fick jag kli i fingrarna och fick springa fram och tillbaka i butiken för att hitta allt jag skulle ha, men de gick bra för vi hade knappt några kunder. Ett härligt nyårsarrangemang blev det!

Den skapande biten saknar jag också, att bara få gå loss och göra något. Fast jag skapar ju nu också, på andra sätt. 








Kom på en sak häromdagen faktiskt. Jag är ju bara tjänstledig, så förhoppningsvis så har ju jag ett jobb att gå tillbaka till... efter några 100 000 i studieskulder! Härligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0