Samtalsövning

Igår hade jag en riktigt rolig dag i skolan. Vi hade en samtalövning som spelades in och sen fick vi kolla på den och kommentera. Vi fick dela upp oss till en familj på 4 personer och 2 samtalsledare. Sen fick vi skapa familjen och deras problem!!

Jag fick vara den dumma biologiska mamman. Sedan hade vi den nya, något stränga styvmamman, den biologiska pappan och barnet som inte ville gå i skolan. Det var skitkul!! Vi gick verkligen in i våra roller, värsta skådespelartalangerna allihopa! Samtalsledarna var jättebra! Jag är så imponerad, så bra hade aldrig jag varit.

Det är ju svårt att förklara själva grejen men riktigt roligt var det iaf! Och jag lovar att jag kände bitterheten i min olyckliga gestalt ; P

Kommentarer
Postat av: G2 / Gosia

Jag tyckte att det verkade så i alla fall... Men de ville kanske bara fästa de och låta de hänga där? haha

2010-01-10 @ 06:42:10
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0