Ängel?

Idag träffade jag en så söt liten tant! Jag satt i kassan och hon ville ge en krona till så hon fick en femma i växel men jag hann trycka på knappen så de hanns inte med. Hur som helst så sa hon då att jag var så snabb (på ett vänligt sätt) sedan sa hon att hon önskade att hon var lika snabb. Då sa jag att hon säkert  var lika snabb som jag när hon var i min ålder. Då log hon o sa, att visst var de så, o så smart jag var som tänkte på de, för de var det minsann inte alla som gjorde. Sedan sa hon att jag var snabbtänkt och att jag ska ta till vara på de i livet. Sedan önskade hon mig lycka till i livet!! vilket grej va! Det känns lite som att jag träffade en mysig lite ängel idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0