Drömhuset

Det är fan skitjobbigt med allt liv som är i denna stad! Jag förstår inte att unga män har ett så stort behov av att springa runt och skrika halva nätterna?! Vad är det för fel på dessa hormoner?! Usch, usch säger jag bara (börjar jag bli gammal?) Hur som helst så uppskattar jag iaf att ha de liiiite tystnad när jag ska sova. Så nu drömmer jag mig bort till ett hus, till eget hus på landet med skogen som granne.

Här är för övrigt mitt drömhus som jag hittade när vi var på studiebesök under höstterminen! Ett riktigt spökhus, mumsigt som tusan! Kvällen och natten som vi bodde där var skitkul och den lär jag inte glömma i första taget!!


Kommentarer
Postat av: maria

åh axels hus! har du inga fler bilder från resan?

2010-07-22 @ 14:19:06
URL: http://maka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0