Jobb

Jag jobbar som en jäkla ****. Jag var ledig en hel del i juni men inte fan slappnade jag av då inte! Jag är rktigt dålig på att bara slappna av. Det är fan full fart hela tiden. Nu jobbar jag 10-19,15 väldigt ofta och har även trädgården att sköta. Men ikväll så gick jag ut kl 8 efter att ha ätit och jobbade i en o en halv timme. Jag vill försöka sköta trädgården de dagar jag jobbar för att kunna njuta av mina lediga dagar. Jag gick upp tidigt imorse också för att laga matlådor eftersom jag inte hinner det på kvällarna. Hur som helst, åå onsdag är jag ledig och då vill jag ha en dag att njuta av, jag skulle bara vilja läsa och mysa i det fina vädret! Just nu läser jag boken medmänniskor men den är inte toppen, mest pretantiös. Men jag tror att den är bra att läsa ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0