Längesen

Jag har varit dålig på att uppdatera, jag tappade lusten efter Morfars begravning. Jag funderar över varför jag bloggar egentligen. Efter många dagar har jag nu kommit fram till att jag gör det för att det är kul. Och för att det är ännu roligare att titta tillbaka på det man skrivit och det som hänt omkring en.

Hur som helst så var det väldigt skönt att få göra dekorationen på morfars kista. Det var fruktansvärt jobbigt när den rullades fram och jag grät på Rickards och Guns axel. Men sen var det dags att jobba och det gick så bra!! det flöt på och jag var så nöjd. Jag sa att jag önskar att Morfar kunde vara där och se allt och då sa Gun att han ser... och det kändes lite bra.

Det var skönt att få bearbeta saker och ting och bara låta kroppen och huvudet arbeta och skapa. Jag var stolt och nöjd. Här är en bild på dekorationen efter att dom lagt ut den. Bilden gör den inte rättvisa men, men.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0