Min

Jag har haft en bra helg och nu är det full fart och ny vecka. Vädret i helgen var rätt blött, men det var mest mysigt. På lördagsnatten var det till och med svårt att sova för regnet dundrade som tusan på vårt tak.

Min lilla kärlek var med på ett hörn också, men Rickard säger att att han är en bjärv och att han inte går att ha i möblerade rum... och kanske är väl det sant... han är hopplöst ouppfostrad... men förfärligt söt.

Så här olycklig var han när vi åt frukost inomhus och han inte fick vara med. Men han är ju för förtrollande, jag önskar han var min!







Kommentarer
Postat av: Pärlan

Svar: Ja, det är verkligen svårt! Jag har kämpat så jäkla hårt för att väga under 100 och nu gör jag det. Men nu då? :P Det var liksom målet under flera år. Men nu när jag är där måste jag ju vidare, men det är så svårt. För jag har nått det verkligen största målet jag satte upp.

Men du har ingen lust att också köra igång på måndag? :) Behöver inte vara något storslaget direkt, utan bara lite grann. Någon förändring åtminstone :) Vore skönt inför hösten!

Men det är verkligen svårt. Ska det bli en förändring måste man verkligen bestämma sig. Men inte är det lätt inte... Tyvärr har jag ju en hel del mer vikt att gå ner. Inte så att jag vill gå ner ett par kilon bara för sakens skull. :P Innebär ju tyvärr en hel del hälsoproblem att vara såhär överviktig. Men ja, finns inget annat än att kämpa! Men spärren är svår att komma förbi. Särskilt när man varit där så länge, som jag i ett halvår. Men du kan klara det, det vet jag verkligen!!! :) Och säg till så ger jag dig all push du behöver och lite till! :D

2010-07-27 @ 23:24:49
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0