Örebro

Då var det tillbaka till verkligheten. I helgen var jag och Rickard i Örebro på en liten "minisemesterweekend". Det var så skönt att få komma bort en stund och sen var det superkul att träffa Camilla och Tommy. Vilken lägenhet dom har!! Oj,oj! Och vilken stad dom bor i, jag blev allt lite småkär i den.

Det blev inte alls så mycket shopping som jag tänkt mig men några fina saker blev det allt. Camilla lotsade mig till myrorna sådär blev det en sjal, ett skärp, en väska och en klänning.

  

     

 

Så tack Tommy och Camilla för en jättetrevlig helg. Det gör vi gärna om ; P Förresten ska vi köpa uno och träna nu! ; )


Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack själva för en supertrevlig helg! :)



Är det sant, ska ni köpa Uno? ;) d é ju faktiskt ett riktigt roligt spel, hihi



Hoppas ni kom hem väl! Kraam

2010-07-19 @ 09:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0