Sjuka?!

Jadu... vi har antagligen en eller flera obehagliga och sjuka människor i vårt hus. Idag när jag skulle arbeta lite i trädgården här på morgonen så är det någon som ställt en påse med fimpar i trappen till källaren. Är det en pik? Jag tror inte att det är mitt fel att ungdomarna inte kan fimpa på rätt ställe och jag är inte supersugen på att ligga på alla fyra och plocka upp dom! Men det är uppenbarligen någon annan som gjort sig besväret att plocka upp alla fimpar och ställa dom i trapppen!!!!!!!!!! Va fan slängde dom inte bara fimparna för istället?!!?!?!?

Dessa människor driver fan mig till psykisk kollaps, om dom nu är missnöjda, varför tar dom inte det med mig eller dom äckliga rökarna?! Kanske är det fel av mig att sitta här och skriva skit om detta på min blogg, men jag vet ju inte vilka av alla potentiella galningar i detta hus som har har bemödat sig med denna handling!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0