Snabbesök

Just nu känner jag mig riktigt glad! Jag har lagat middag åt mig och Rickard och vi satt ner tillsammans i köket och åt ihop i mysvädret med tända ljus!

Igårkväll kom Tina och hennes Marcus förbi en snabbis, dom är ju på en roadtrip från Isle of man så det var kul att dom ville stanna hos oss en stund. Det blev väldigt sent men det var så jäkla trevligt! Varför skulle hon flytta till Göteborg för, och varför ska hon träffa en kille som bor i ett annat land?! (detta undrar jag över av rent egostiska själ)

Hur som helst så bjöd jag på hallonpaj som var gjord på hallonen som jag plockade på självplock med Elle i tisdags. Det var kul och mycket uppskattat!

Nu ska jag inte förstöra denna kväll med en massa skit som hänt idag utan vi nöjer oss såhär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0