Blandad helg

Efter en helg på Daltorp så var det middag med arbetskamraterna i hamnen igårkväll, det var riktigt trevligt! 

Mamma och Frida kom förbi Daltop igår och det var sååå mysigt! Frida är ju så go så man bara vill äta upp henne! Det finns inget bättre än ett barns utsträckta armar till en bamsekram! Hon är så modig också, bara klampade fram till Rickard och gav honom en jättekram!

Nu ska jag ut i trädgården och sätta lite fart innan jag ska iväg till gymmet för en spinningpass. Min syster ringde förut också så hon tänker komma in på ett besök, de känns underbart att jag fick lite motivation till att göra allt jag ska så vi bara kan umgås o ha de kul sen!


Kommentarer
Postat av: Pärlan

Svar: Åh vad glad jag blir! :) Haha, ja jag är verkligen inte en av dom som bara har en massa solskenshistorier att skriva hela tiden om min viktnedgång. Min motivation går verkligen upp och ner konstant och går upp lite då och då i vikt också. ^^ Klart att det finns där hela tiden, trots att man kanske inte talar högt om det. Och ohja - tungt är bara förnamnet! Men skönt att höra att även dom dåliga dagarna kan bringa positivitet! Tack!! :)

2010-06-14 @ 19:14:05
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0