Bra morgon

Tack för en toppenmorgon! Det är kanske svårt att tro med tanke på allt som händer runt omkring mig och trots att regnet öser ner. Men jag startade morgonen med en spinningpass och jag känner mig helt slut och helt nöjd i kroppen. Jag har precis ätit en underbar frukost med gröt, ägg och kesomacka.

Idag ska nog bli min dag... fast inte helt och hållet... men några stunder iaf.

Igår var iaf inte min dag, men det var tur att Rickard kom och räddade situationen. Jag trodde nämligen att det var en gubbe i huset som var så less på att jag sköter trädgården dåligt så han hade gått ut och krattat gruset i ren protest. Så i flera timmar gick jag runt och var totalt vansinnig. Sen kommer Rickard hem på kvällen och förklarar att de där kan inte en trött gammal gubbe ha gjort. Det är ju en firma som har varit här och... ja... vad de nu hette, dom har iaf krattat gruset med någon typ av maskin. Så kan de gå, men slutet gott allting gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0