Grisdramatik

Vi har haft en hel del dramatik under midsommarhelgen! Vi har ju haft ett vildsvin på besök. Jag såg den 3 gånger nere vid vattnet och på söndagen när jag vaknade låg den stackarn där, mitt i solen. Då äntligen ville jägaren komma och skjuta den. Det läskiga var att den grisen reste sig upp då och då och vinglade omkring.

Vi misstänkte att det var något knas med den för den SKA inte komma så nära människor i normala fall. Jag som såg också att den gjorde något konstigt med munnen och sen såg den förjäkla ynklig ut.

När jägaren väl kom fick jag för mig att jag måste hämta kameran så jag missade ALLT! Så jäkla surt! Men jag fick se den lille stackaren. Och sen fick jag vatten på min kvarn vill jag lova!!! För den stackarn var skjuten i käken sedan tidigare! Det var därför den var så mager, den har ju inte kunnat äta och dricka normalt. Så som sagt! ATT DÖDA SKA INTE VARA EN SPORT! DET SKA VARA ETT ARBETE! FY FAN FÖR ALLA HOBBYFANTASTER!! 


     

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0