Himmelriket

Då har man spenderat några dagar i Göteborg. Det är riktigt kul o igår var de ju min födelsedag! Förresten så måste jag bara säga att bussresan hit var bussresan från helvetet! Det var så jäkla varmt så jag trodde att jag skulle spy och svimma på samma gång!

Hur som helst har jag det bra. Igår var det min födelsedag som sagt och jag träffade Sofia och Linda i stan, det var kul! Nu kommer vi ju inte att ses fören januari 2011, helt sjukt!

På kvällen blev det Liseberg för mig och Tina och jag hittade himmelriket på jorden!!! Vi avslutade kvällen med en tur i bergodalbanan och det var faktiskt riktigt kul!! Jag fick mersmak och kan nog tänka mig att spendera en heldag på Liseberg med åkband, tänk att få spendera en heldag och bara få vara barn igen!!

Kolla mitt himmelrike på jorden!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0