Tidigt

Godmorgon, 05.30 ringde klockan imorse. Det börjar bli lite tufft det här med sömnbristen. Men... inte ska väl jag klaga, jag får väl spara det till eventuella avkommor som ska förstöra allt vad frid och sömn heter.

Idag klockan 10.00 är det iaf sommarlov!! Jag hoppas att det blir fint väder så att jag kan få njuta av dom sista timmarna i Östersund med mina vänner ute i solen ; )

Sen ska jag ju på någon typ av... ja jag vet inte. Men jag ska väl dra något kort, få veta vem som är min skyddsängel och spås i kaffesump och så. Men det återkommer jag om! Spännande ska det bli iaf.


Ikväll kommer morbror och hämtar mig från tåget i Södertälje och de ska bli skitkul! Sömnbristen kommer alltså att fortsätta för då ska jag hem till mina små lillkusiner som knappast lär ta sovmorgon :)

Kommentarer
Postat av: emeli

vem vet, du kanske blir sugen på att skaffa lite småttingar efter att du varit hos morbor:P

2010-06-03 @ 00:55:36
URL: http://emelilind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0