?

Hua drömde så knepigt inatt. Igår innan vi somnade så insåg jag att den här staden är alldeles för liten! Jag vågar inte riktigt skriva vad det handlade om men... Tina sa det igår... alla skaffar barn.... fast just nu känns de iaf inte som att alla skaffar barn i min värld men ändå... jag konstaterade för några dagar sen att jag tappat tron på mänskligheten och Rickard sa att det har han gjort det för längesen.

Hur som helst så drömde jag att jag letade upp Rickards rika vänners fina hus inatt. Dom som ska få barn nu och var alltså inte hemma så bröt jag mig in i deras hus, det var superfint och det brann i öppna spisen, det var väl någon som anvarade för det så det skulle vara varmt och mysigt när dom kom hem. Hur som helst så blev jag påkommen så jag fick låtsas att jag var så snäll och söt som var där och städade innan dom skulle komma hem, haha helt sjukt!

Fan tänk om jag kunde skriva vad jag tänker nu... men de vågar jag inte...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0