Går sådär...

Godmorgon, har inte skrivit på några dagar. I söndags var jag ute i skidspåret igen men... de gick sådär. 3 vurpor och så tog jag av mig skidorna och gick ner för en backe....  Sen upptäckte jag att jag gled fan så mycket bättre bakåt en framåt... tusan... jag har tydligen misslyckats med min valla.... det ser alltså inte helt ljust ut för min skidkarriär. Igår var det ju jättevarmt också! Inte bra de heller, och fåglarna sjöng så högt att jag bad dom hålla kä**en, för jag vill ha någon vår, jag har ju inte brytit ett enda ben i kroppen än!!

Ja, ja nog om det... idag SKA jag komma någonvart med denna uppsats... sen ska mamma och jag på öppenhand ikväll, det blir min belöning för dagen arbete!

Kommentarer
Postat av: Tina

Hahahaha, jag blir så full i skratt när jag läser om dina skidstrapatser....och jag kan verkligen se dig framför mig i spåret, på mage, efter att ha ramlat, blängandes på några stackars vårfåglar som kvittrar glatt!! Jaja, det är bara att kämpa på. Tjejvasan 2011!!! Är på ön nu och har det mer än bra ;) Stor kram

2010-03-10 @ 17:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0