Härlig morgon!

Vilken härlig morgon, återigen. Kolla in frukosten, kan man bli annat än glad! Färskpressad jucie av äpple blodapelsin och vanlig apelsin, smoothie på banan, hallon och blåbär, hembakat bröd, en med ägg och en med skinka keso och "nyskördad" krasse.



Sen kunde jag inte låta bli utan gick ut och lekte Ida i Lönneberga och förökte få våren att komma hit lite snabbare... eller nja... det ser helt enkelt förjäkligt ut här ute och jag vet hur tjurskallarna i huset sliter i sitt hår för att det ser ut som det gör! Ja, ja hur som helst så tycker jag det är väldigt kul att vara ute och dona så jag har skottat massor av snö, flyttat cyklar och lyckats gräva fram en av krukorna som killen med traktorn har massakerat och slängt i stora snöhögar som inte lär försvinna förens till midsommar : (


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0