Kalas

Igår var jag hos Mamma för hon fyllde år. O vilket kalas sen, oj,oj. Men roligaste av allt var att Rickard kom hem vid lunchtid för att lämna bilen, men han kom hem i vanliga kläder och då frågade jag, om han hade kommit hem för dagen, och det hade han så det blev kalas för honom också. Va glad jag  blev! Vilken kille! Men... han ångrade sig nog lite. Vilket kalas som sagt, massor av barn, skrik och stoj. Jag och Emeli var shockade och korsade benen för många år framöver, haha!

Det bjöds på våfflor också, men de gick sådär, Mamma blandade smeten fel så det var allmänt kaos och barn som skrek och åt allt dom kom åt i köket. Hur som helst så tog jag över och gömde mig i köket medan det kladdades våfflor, sylt och grädde över resten av huset.



Idag känner jag mig på något sätt lite hoppfull, hur det är möjligt har jag ingen aning men jag hoppas det avspeglar sig på min dag. Jag har så mycket att se fram emot, så ja... (säger inget mer)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha..Kan det ha med Frida att göra? Hon är helt omöjlig. Snart kan man inte ha med henne bland folk.

Jag försöker uppfostra henne. Men jag verkar inte lyckas! Den lilla skitungen....

Men hon kan vara världens goaste...när hon vill!

2010-03-26 @ 09:48:01
Postat av: Josefin

Haha, nej inte ska du säga så! Jag och Emeli är bara inte vana med barnalivet. Sen är ju en lite enklare att hantera än 3 vilddjur ; )

2010-03-26 @ 18:13:54
Postat av: Anonym

Det var världens liv och massor med härligt folk och du fotade.... våfflorna?! :P

2010-03-26 @ 23:02:07
URL: http://petraeleonora.blogspot.com/
Postat av: Josefin

Nee, fotot har jag snott på nätet ; )

2010-03-27 @ 08:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0