Känslokast

Idag är det full fart med c-uppsatsen och jag har hunnit vara tokarg och jätteglad!! Först kom en traktor och har antagligen demolerat min krukor här utanför. Dom har legat under massor av snö och nu är ALLT bara borta!! Sorg i mitt hjärta...

Men sen blev jag jätteglad för jag har förmodligen en till person klar för intervju till min uppsats!! Det satte lite press på mig också för intervjun måste ske på söndag i så fall. HERREGUD!!! Men vem vet, hoppas det löser sig. Kämpa, kämpa, hoppas, hoppas, plugga, plugga!!

Sen ringde dom från jobbet och vill att jag ska jobba på fredag och jag sa ja såklart! Haha, hur ska detta gå?! Fröken tidsoptimist är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0