Lunch

Var effektiv på morgonen och fick lite gjort, sen blev det lunch på stan med Matilda. Jag tog henne till ställen hon aldrig/nästan aldrig besöker -secondhand och kyrkan. Hon tog mig till en plats som jag sällan gästar -systembolaget...

Nu är det fredag kväll och jag sitter i min bunker (styrelserummet i källaren) men vad ska man göra? Man får skylla sig själv och ingen annan. Muttrar lite över min överentusiastiska handledare. Visserligen är det en komplimang... men det känns som om han skriver om någon annan... suck och snyft.

"Det märks att du är ambitiös och kan skriva bra. Ser fram emot att få ta del av ditt arbete!"

Han skulle bara veta! Nu vill jag ju inte göra honom besviken... Gör vad jag kan och kastar mig ut, de får bära eller brista. Men först ska det pluggas, så gott det går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0