Mormor och Morfar

Det här borde jag ha skrivit för längesen! Min fina mormor och morfar är så jäkla tappra. Jag beundrar dom så enormt. Dom båda har varit sjuka under en tid, speciellt morfar, han har varit dålig jättelänge! Men tro inte att dom blir gamla och bittra för de, nej, nej. Det är helt otroligt! Jag jag inte säga det tillräckligt många gånger, jag beundrar dom så enormt!! Jag önskar att jag hade lite av den kämparglöden, speciellt mormors kämparglöd, vilken järntant hon är. Hon är en speciell mormor, full av energi och lever livet fullt ut. Hon är inte som alla andra, så är det bara!

Nu är jag hemma och finns till hands för mormor, för så ska de ju vara. Tänk hur många år mormor och morfar tagit hand om mig, nu är det dags att ge tillbaka  



Kommentarer
Postat av: Petra

Precis så är det. Älskar dem villkorslöst! Jag har fotot på dem i bokhyllan i vardagsrummet. Världens bästa. Och alla vi bär ju en liten del av mormor och morfar i oss så nog har du det allt. Jag har det. M&M in my <3 for ever!

2010-03-04 @ 19:17:39
URL: http://petraeleonora.blogspot.com/
Postat av: maria

vilket vackert foto! på den där tiden var alla så fina, kanske är det fotona som gör det jag vet inte

2010-03-07 @ 13:34:58
URL: http://maka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0