Shopping!

Efter en rätt tuff busstur igår så kom jag iaf fram till Göteborg. Det känns jättebra och idag var jag och Tina och shoppade lite på min favobutik CHANGE! Nu har jag uppdaterat garderoben med helt andra saker än jag brukar ha. För min del är de bara svarta enkla grejer som gäller men det kan väl vara lite kul med annat ibland. Så alla känsliga läsare får titta bort för jag kunde inte låta bli att lägga upp bilder på mina nya underkläder. Som tur för alla inblandade så har jag iaf inte på mig dom på bilden ; P Förresten var det en riktigt bra erbjudande, köp 2 så får du den billigaste på köpet! Helt sjukt billigt! Så total 730 kr för allt!! Tro mig, det är riktigt bra för att vara jag och behåar!

Saba verkar gilla dom iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0