Småkusiner

Dagen har jag spenderat med morbror, Alexandra och småkusinerna, jättemysigt!Frida har blivit en riktigt busunge som vet vad hon vill och lilla Alva är så jäkla fin med hennes blå ögon och långa ögonfransar! Vilka guldklimpar. Visserligen är jag helt slut efter en heldag men... jag är ju inte van vid sånt här, jag gör ju ingenting om dagarna... och så klagar jag över min uppsats emellanåt...

Ja, ja. Nu till något jag har sagt flera gånger och kommer säga igen, jag måste åka dit och hälsa på dom! Men, om inte Mohammed kan komma till berget, får berget komma till Mohammed, eller vad säger man? Haha, det var som sagt kul att dom kom och hälsade på mig idag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej lilla du! Nu har jag hittat och tittat lite i din blogg. Vad roligt att du tycker det var trevligt att ha oss hos dig. Fast att du blev helt slut.

Det var kul att få träffa dig med. Synd att vi inte kunde utnyttja dig som barnvakt!!!

Kram

2010-03-15 @ 21:59:44
Postat av: Petra

Bilder Josefin, jag vill ju se bilder på våra små godingskusiner ju :)

2010-03-16 @ 14:43:35
URL: http://petraeleonora.blogspot.com/
Postat av: Josefin

Men Petra jag lägger inte upp bilder på andras barn tyvärr...

2010-03-16 @ 19:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0